نباید گریه کنم























♥عاشق دیوونه♥

تو دیگه رفتی

نباید گریه کنم

عشقم بودی ولی رفتی

تو دل یکی دیگه نشستی

چشم براه نشستنم بسه

دیگه دل داغونم باید دست از سرت برداره

تو خوشی...حال منو نمی دونی

رفتی

نباید گریه کنم

دیگه تمومه

تنها می مونم

اخه دیگه عاشق کس دیگه ای نمیشم

اختیار اشکامو ندارم

اخه خیلی واسم عزیز بودی

یادت می افتم

دلم اتیش می گیره

ولی باید طاقت بیارم

اخه تو دیگه نمیای

باید تمومش کنم

گریه نمی کنم

نباید گریه کنم 



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت0:25---10 فروردين 1391
*.¸.*´

¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)

(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•

_____****__________****

___***____***____***__ ***

__***________****_______***

_***__________**_________***

_***____من آپم____________***

_***______مشتاق نیم نگاهی_***

__***_______هرچند گذرا____***

___***_________________***

____***______________ ***

______***___________***

________***_______***

__________***___***

____________*****

_____________***

______________*

نگاه سردم را،



به چشم های پر از عشق قاب نقاشی،



که مانده بر دیوار،



دوباره میدوزم



در انتظاری سخت،



اسیر دیو سکوت،



نه با زبان که با تمام وجود،



و از نهایت بی انتهای تنهایی،



وجود پاک تورا من به خویش میخوانم....!



سلام.وبلاگتون واقعا قشنگه،خیلی خوشم اومد .نمیدونم وبلاگ من به قشنگی مال شما باشه یا نه اما خوشحال میشم بیاین و نظرتون رو بگین. مطالب عاشقانه زیادی داره که امیدوارم خوشتون بیاد.منتظرم..........http://dashing.loxblog.ir
Aage mayel be tabadole linkam bodi baonvane soltane eshg linkam kon bad khabar bede linket konam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:,ساعت 16:35 توسط عاشق دیوونه| |


آخرين مطالب
» دوست دارم
» عاشق دیوونه
» تنها
» راحت
» دل بریدی
» کاش...
» تویی باعث...
» خاطرات
» تو می دانی؟
» قربانی
» نامه
» فرشته ی پاک
» این تویی؟
» لبخند شیک
» برو
» از دست دلم
» نباید گریه کنم
» خنده ی خیالی
» گفتی...
» پاییز

Design By : RoozGozar.com